torsdag 19. august 2010

Kvifor denne bloggen?

Velkommen til studiebloggen min, som óg er arbeidskravet mitt i faget praktisk-pedagogisk utdanning (PPU) ved Høgskulen i Volda. For å fortelle litt om bloggen min, føles det passande å bruke fagdidaktikkens klassiske spørsmål:

  • Kvifor
  • Kva
  • Korleis
Kvifor er enkelt: det er eit arbeidskrav. I tillegg er det ein god måte å reflektere over pensum og få innspel på.

Kva du kan finne her, er litt verre. Vi skal få oppgåver å fylle ut bloggen min, og medstudentar skal skrive respons til dei oppgåvene. Men bloggen vert mykje bedre og heilheitleg dersom eg fyller den med anna relevant stoff også. Det kan være utvikling innan teknologiske hjelpemiddel for undervisning, statistikkar som fortel noko om skule-Noreg eller eigenproduserte produkt-testar av programvare som kan hjelpe godt til i undervisninga eller på annan måte er spennande for ein (soon to be) lærar.

Korleis eg vil fylle bloggen har eg svart litt på allereide: Oppgåver frå skulen. Ellers abonnerar eg på mange nyheitsstraumer som handlar om vår digitale kvardag, så eg håpar at eg der kan snappe opp tips og innfallsvinklar som kjem til nytte i undervisninga.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar